.........................

...
.
- Linkovi&oni -

::ROUTER::
(da se ne gubim po svijetu puno vise nego treba)

::kolko je di SATI::
(prema onoj "don't worry about the world coming to an end today - it's already tomorrow in Australia" dobro je znat )


::SPACE-WANDER::
(putovanjce kakvo bih si rado priustila ;))



:: google earth ::
:: mape gradova ::
:: AROUNDER ::
:: travelpod ::

>>>>[AKTUALNA PUTOVANJA]
(updated monthly)


.::chokl8crave's armchair.adventurer

28.04.2007., subota

>>tribute...MILAN




s obzirom da milano nije samo robica i modica i da je meni osobno milan najmanje od svega robica i modica (al ono, to sam ja), par pratecih crtica:


malo ujak albert/during the war spike:
kad sam bila mala mala dobila sam razglednicu od mog hakunamatate iz milana. na razglednici je bila milanska katedrala. meni se ta katedrala svidala. ta je katedrala bila nesto najljepse kaj sam ikad u svom malom malom zivotu vidla. moja prva mental note to self nastala je u tom trenutku kada sam si rekla - kad narastem ici cu vidjet tu katedralu. kad sam ju prvi put vidjela iz vana doslo mi je da poljubim prasnjavo tlo trga koji je tada bio u remontu. kad sam usla unutra mojoj ekstazi nije se naziralo kraja.


osim tog detalja,
milano mi se dugo uopce nije svidao.
onda sam otkrila breru i okolni kvart i zaljubila se zauvijek. u sve. meni malo treba.

toplo preporucam posjetit tekmu, bilokoju. na san ciru.
mozete posvjedociti kultiviranoj organizaciji dostave i otpreme navijaca te kreativnom i urnebesnom navijanju.
mozete primjerice posvjedociti i tome kako tekma ne zavrsava dok milan ne pobjedi. pretpostavit cemo da je to bio izolirani incident.
zapravo, ovom prvom vise i ne mozete posvjedociti, ako je (a je) suditi po nedavnim dogadajima diljem italije.

fascinira me da ono kaj se po mojim kriterijim m.o.r.a vidjet u milanu (jer je tamo, jer je 16 godina restaurirano i jer je LdV osobno tempericama to napackao) - posljednju veceru, jos uvijek nisam vidjela jer se maloumno nikad ne sjetim mjesecima unaprijed napravit predbiljezbu pa se desi da dok sam tam nemam slobodan termin.

opcenito vrijedi posjetit muzeje zbog samih postava, nacina na koji su postav slozeni i zbog tehnickih karakteristika prostora muzeja /regulacija kisika i ostale metode zastite izlozenog/.
da, ja sam strasan sucker na muzeje.


osim kaj sam sucker ja sam smoker.
moje pushachko dno prozivljeno je upravo u milanu.
po italiji (kao i jos gdjedje) se ne smije pusit. nigdje i nikako. umri. il plati kaznu prema gradaciji, ovisno dal si samo pusila il si pusila u prisustvu trudne osobe il si pusila u nekoj od jos 9 varijanti.

stoicki sam to podnosila, ali sve ima granice pa i moj stoicizam.
po cesti se naime smije pusit, stenge od duoma su open air pushiona, nigdje nije guzva ko tamo, prava internacionala vlada, a onaj jumbo sauger prolazi kontinuirano simo tamo ispred tih stengi i dok on otpegla desno i vrati se ka lijevo, po podu je ponovo pepeljara. slikovit primjer sizifovog posla.
buduci da imam blokadu od pusenja po cesti, taj pusacki grupnjak mi nije pricinjavao ocekivano zadovoljstvo.

pokleknula sam u drhtavici i sjela medu golubove u one divne birtije uz rub piazze i narucila si kavicu. u trenutku kada mi je jednonogi golub sletio u kavu a mene ni to nije poteralo vec sam nastavila s novom kavicom i pratecim tschikom dalje, nastupilo je spomenuto pushachko dno.


mcdrekovi tradicionalno nigdje nisu prljaviji nego u italiji. i bas se u tom svinjcu odvila moja najdraza milanska crtica, prosle jeseni dok sam se hranila na jednom od 4 kolodvorska, imala sam cast ucit upravo pristiglog alzirskog imigranta i familiju prvim rijecima i recenicama talijanskog (pomocu njegovog perfektnog a mog krnjeg na stupnju i pol temeljenog FRANCUSKOG + papira i olovke) koje su im valjda pomogle u zivotu. iz te ganutljive anegdote vidimo kako taj americki fuj puj kolonijalistichki konglomeratski globalizam ima i svojih lijepih strana.

u milanu sam na primjeru hotela naucila i da jeftino ne postoji. al to je druga prica.

- 11:07 - Komentari (0) - print - #link

<< Arhiva >>

na ovom blogu..
... round n round we go
putne fotke i fantaziranja
...svi mi koji bi zeljeli putovati puno vise, brze, dalje, dulje, mozemo to bar v.i.r.t.u.a.l.n.o.... i zato ovaj blog kao svojevrsni *scrapbook* o svemu onom vec videnom i svemu onom jos NE videnom da se moze usporedit kad jednom i to postane videno... tri, cetri, sad...

globetrotter wannabe...
It's not too late to seek a newer world.
Push off, and sitting well in order smite
The sounding furrows; for my purpose holds
To sail beyond the sunset, and the baths
Of all the western stars, until I die
-- A. Tennyson, "Ulysses
"

.
::[ TRIBUTE foto session linklist ]::
volim ici svuda. malo sam si tada kao duh koji otkriva i ono sto je vec ranije vidio :D. pritom se u svasta se zaljubim a djelice si pokusavam ukrasti za uspomenu fotkajuci, tada mi taj ghost sensation traje jos dulje. :deep:

armchair.adventurer - putne fotke
l.venezia l .prag l .milano l
l.berlin l .budimpesta l .bec l
l.nurnberg l .sirmione l .telc l
l.plitvice l .drivenik l
l.jadranovo l .klenovica l .vrbnik l
l.dubrovnik - gruad l
l.dubrovnik - zidine l
l.elafiti - kolocep l
l.elafiti - sipan l .elafiti - lopud l
l.otok hvar-panorama l
l.otok hvar - uvale l
l.zencisce l .vrboska l
l.stiniva l .sv. nedilja l .zarace l



armchairadventurer.blog.hr

armchairadventurer.blog.hr




..

..
.credits // design:chokl8crave [armchairadventurer.blog.hr] // image hosting: | photobucket | slide | // must-have stuff: | tag-a-feed Aboogy statcounter |
.chokl8crave online:
chokl8crave's last fm chokl8crave's you tube chokl8crave's polyvore chokl8crave's pticica chokl8crave's DeviantArt
HBCt
chokl8crave's slina colada
chokl8crave's armchairadventurer